2013. március 9., szombat

8.fejezet - Kísért a múlt



Dean lassan megközelítette az egyik konyhában lévő széket s leült rá. Maga elé meredve idézte fel húgával folytatott veszekedését. Nem akarta elhinni, hogy Ashley volna olyan felelőtlen, hogy pár mézes-mázas szó után a fiú után loholjon. Nem alázhatja meg magát. Amikor odaért, s tanúja volt annak, hogy a lány Aaron derekán ült megfeszültek izmai, s dühös lett amiért kiakarja használni az Evans fiú az ő kishúgát. De Dean nem volt hajlandó arra, hogy együtt lássa őket. "Undorító, miket nem képzel magáról az a paprika Jancsi" futott át az agyán, miközben kinyitotta a hűtőszekrényt, s kivette belőle a maradék levest, melyet még nem fogyasztott el a család. Kimérte egy tányérba s miután megmelegítette enni kezdett. A levestől még inkább csak elkapta a hányinger. Ökölbe szorult a keze ha csak arra gondolt, hogy húga és az Evans fiú folytatják azt amit ő félbeszakított, vagy Ashley már oda is adta magát Aaronnak. Hirtelen felugrott a székről s mindent az asztalon hagyva indult el a kapuig. Egyszerűen nem tudott nyugton maradni amíg nem tudhatta biztonságban a húgát, kitudja hogy az a fiú mikbe bele nem fogja keverni.

Miután kiviharzott az otthonából rögvest az Evans villába kezdett el rohanni. Nem érdekelte most már, hogy megszégyeníti magát, csak az lebegett a szeme előtt, hogy húga és az Evans fiú közötti kapcsolat örökké megszakadjon.


Ezalatt Aaron leszedte a felső testét fedő pólót, s a lány után ugrott a vízbe, aki még mindig kapálózott s levegőért kapkodott.

- Jövök Ashley!- szelte át a vizet, miközben a szíve olyan gyorsan vert a félelemtől, hogy félő volt, hogy kiugrik onnan. Miután a lányhoz ért az már nem kiabált. 
- Itt vagyok, jól vagy?- ölelte magához a Ashleyt, aki hatalmas nevetésben tört ki
- Kutya bajom!
- Képes voltál így megszégyeníteni?- húzta most már a fiú is mosolyra a száját, miközben magában el ismerte, hogy Ashley nagyon jó színész
- Miért is ne? Ha már volt képed bele lökni a medencébe?- kacarászott miközben Aaron magához vonta, a lány az Evans fiú mellkasára helyezte kezeit, hogy eltudja tolni magától, ám nem hogy a srác, de még ő maga sem akarta elereszteni. Kitapintotta annak a kockáit, s alsó ajkába harapott, ahogy a fiú zöld szemeibe tekintett.
- Ezt most megbánod!- csiklandozta meg a derekát, aki menekülés képen a víz alá dugta a fejét, s ott kerülte meg Aaront, így hátulról ölelte át. Mélyen beszívta annak kábító illatát. S nem törődött azzal az aprócska problémával, hogy ő éppen ruhástól úszkál egy hatalmas medencében.
- Remélem nem zavarom meg a kis eszmecserétek, de Aaron, szükségem lenne rád!- lépett a medence szélére Lana kezében két ruhadarabbal

Aaron gyorsan kikászálódott a medencéből miközben Ashleyt karjaiban tartotta.Gyengéden rakta le a lábára állítva azt.Még Lana is elmosolyodott ahogy testvérére s annak barátnőjére nézett.

- Szóval, mi kín gyötör?
- Nem tudom melyik ruhát vegyem fel a holnapi iskola felújításra, mivel apa megkért hogy beszédet kell mondanom- emelte meg a két ruhadarabot melynek egyike tetőtől talpig tűzpiros volt csipkés szegéllyel. Míg a másik egy fehér selyem volt, kinézete hasonló volt az előzőhöz csak a színe volt más.
- Azt hiszem, hogy a .....- gondolkodott el hangosan- pirosat, a másikat pedig szépen ideadod nekem!- vette ki a kezébő
- Minek?
- Ezt Ashleynek adod ajándékként!- vigyorgott nővérére, aki inkább nem kötözködött, hisz tudta hogy ha Aaronnal áll le vitatkozni akkor ezer százalék, hogy ő marad alul és egyébként is így akár plusz pontot is szerezhet Dean húgánál, s így nem avatkozna bele abba, hogy becserkéssze bátyját. Így hát nagyot sóhajtott s beleegyezően bólintott
- Ez nem szükséges- akadékoskodott a Roberts lány, de Aaron egyetlen csókkal elcsitította

Ebben a pillanatban, megszólalt a csengő s egy nem várt személy érkezett az Evans házba. A szolgáló lány szépen bevezette az illetőt s leültette a nappaliba, mialatt intett Lananak, hogy látogató érkezett. A lány meglepődött amikor meglátta, hogy a Roberts fiú áll ott, s szigorú tekintettel bámul a nagy semmibe.

- Dean? Mit keresel te itt?
- Az öcsédhez jöttem!
Lana megijedt, nem tudta, hogy ez a "beszélgetés" is verekedésbe fog-e torkollni, mert nem látta a Roberts fiún, hogy nyugodt lenne, mi több, annál inkább feszültebb. A lány intett a szolgálónak, hogy szóljon testvérének, aki biccentett s elvonult teljesíteni amit kértek tőle.
- Addig is, kérsz valamit enni vagy inni?
- Nem kérek semmit! - vágta rá hidegen a fiú, ugyanis nem akart ennél jobban is megalázkodni
- Figyelj, én szeretnék bocsánatot kérni...- kezdte a lány, miközben helyet foglalt a kanapén, miközben hellyel kínálta Deant is, de az inkább hátat fordított neki- Lehet hogy hülyén hangzik, de sajnálom, hogy az apám mármint nem tudtam, hogy nem szeretnétek, hogy újjá építsék a házatokat- nyelt nagyot, miközben félt, hogy valamit esetleg elszúr és még rosszabb kapcsolata lesz a fiúval. Miután az nem reagált a bocsánat kérésre, folytatta- Ha gondolod lebeszélhetem róla, mert...
- Nincs rá szükség- vágott közbe Dean, miközben megfordult, s a lányhoz lépett- Megoldottuk!
- Valóban?- emelte meg kíváncsian a szemöldökét Lana, ugyanis alig hitt a fülének, Leonard annyira büszke ember volt, hogy egy szegény embernek soha nem engedett volna, mi több akár több pénzt is kért volna, mintha az újjáépíttetés kötelező lenne- Ez furcsa
- El van intézve és kész!
- Én nem akarom, hogy rossz viszony legyen közöttünk, legyünk barátok- állt fel a lány a kanapéról s így szemtől szembe voltak egymással, a fiú gúnyosan mosolyogva megforgatta a szemeit.
- Én nem fogom utánad csorgatni a nyálam, sőt senki után sem. Így is elég szégyen, hogy a húgom volt képes egy Aaron fajtába belehabarodni. Megmondom kereken, ki nem bírom állni a gazdagokat, sosem értékeltem, hogy azért érzik magukat nagyobbnak, mert hogy több pénzük van. S ez rátok is igaz

Dean szemei szikrákat szórtak, s le sem tudta volna tagadni, hogy őszintén beszél. 

- Mi nem olyanok vagyunk Dean!- érintette meg annak kezét, aki azonnal lerázta magáról a lányt
- Na persze... Azt hiszed nem vettem észre, hogy előttem kelletetted magadat, azért, hogy loholjak utánad mint egy kiskutya? Tévedésben vagy, igenis észrevettem, és undorítónak találtam- szorította ökölbe a kezét, majd újra hátat fordított a lánynak
- Mi az oka?
- Hogy miért találtam a viselkedésed undorítónak?
- Nem! Annak, hogy gyűlölöd a pénzes embereket? Mert amit elmondtál, hogy azért mert lenézik a szegényebb körülmények között élőket azt tekinthetem alapnak, de egy ember se tud ennyiért utálkozni. Ennek más oka van, ebben biztos vagyok.
- Nem tudsz te semmit!- sziszegte Lana arcába
- Igen? Akkor magyarázd el! Mert tudom, hogy ennyiért nem tudsz gyűlölködni, megfigyeltelek. Ahogy véded a családod és ahogy bánsz velük.
- A családom ne keverd bele!- feszítette meg az izmait, ugyanis tudta, hogy a lánynak igaza van, de ezt a világért se vallotta volna be
- A húgod miért akart ennyire megvédeni téged tőlem?
- Valószínűleg sejtette, hogy milyen nőszemély vagy!- szűrte ki durván a fogai között
- Nem hinném. Más volt a háttérben, ugye? Valami történt veled a múltban, ami gazdag gyűlölővé tett téged. Ezen törtem a fejem egész nap, míg nem beugrott egy ötlet. Egy lány
- Az öcséd mikor szándékozik végre befáradni?- terelte látványosan a témát Dean, de Lana nem bírta ki hogy ne folytassa. Egyszerűen tudni akarta, hogy miért ilyen amilyen a Roberts fiú vele és a családjával
- Egy másik lányról van szó a múltból? Egy lány aki megbántott, megalázott míg te szeretted?
- Elég volt!- kiabált rá, mert már nem bírta hallgatni, nem akart arra a bizonyos nőszemélyre gondolni- Ide figyelj te kis porcelán baba, még egy szó és olyat fogok tenni amit magam is megbánok

Ez a fenyegetés Lanat nem érdekelte, tudta, hogy érzékeny pontra tapintott. S kiakarta használni, mert látta a férfin, hogy ez nála tabu téma. 

- Mit csinált? Kihasznált? Elhagyott? Megcsalt?- sorolta a lehetséges okokat
- Elég volt! Lucy soha nem csalt volna meg!
- Akkor?
- Meghalt...

18 megjegyzés:

  1. Szia csajszii ♥
    Nah ez iszonyat jó volt, nekem nagyon tetszett, szeretem ahogy Dean kiáll a családja mellett és, hogy nem dől be Lanának, ami szerintem nem fog sokáig tartani vagyis remélem..
    A vizes jelenet nagyon tetszett olyan cukik voltak együtt remélem nem lesz baj a kapcsolatukban.
    És Dean jól kiosztotta Lanát, de a végével leptél meg jobban ami felháborító, hogy itt hagytad abba, és miért halt meg Lucy? erre nagyon kíváncsi vagyok úgy, hogy tessék sietni a következővel :P
    Puszii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dóra!
      Köszi, örülök, hogy tetszett! Deant ismerjük, soha nem fordulna a családja ellen.
      A "vizes" jelenet csak azért kellett, hogy a "szerelmesek" bohóckodjanak valamint az olvasó is beleélje magát az ő helyzetükbe.
      Lucy halálának oka később fog kiderülni.
      Igyekszem puszi

      Törlés
  2. szia lana!

    ó ez nagyon tetszett....a végén nagyon meglepődtem de hát mindig minden egy lány miatt van nem igaz??
    lanának most örülök lehet hogy érzékeny pontra tapintott de ha tényleg szeretné a fiút így megszerezhetné!
    ashley és dean pedig egyre cukibb nem tudom miért de nekem egyre jobban tetszenek!!
    várom a kövitt!!
    xo xo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      örülök hogy tetszett!
      igen valószínáleg igy megszerezheti deant ahogy te fogalmaztál, de azért dean se olyan hiszékeny tipus.
      ez volt a cél, hogy az olvasó kedvelje a párosukat , én már ashleynek képzelem magamat a töriben xDD
      igyekszem, puszi

      Törlés
  3. Szia!

    Izgalmas és érdekes rész volt, tetszett. Megnyugodtam, mikor olvastam, hogy csak szórakozott Aaronnal Dean testvére. De minden esetre egy remek húzás volt tőle egy kis bosszúra. Lanától pedig a ruha oda ajándékozása igen ellenszenves, ha az okait nézzük. De amivel a legjobban megleptél az a rész vége volt. Az eddigi részek alatt lehetett érezni, hogy egy múltbéli esemény áll Dean gazdag ellenessége mögött, viszont erre nem gondoltam. Kíváncsi vagyok mi az az extra Lucy halálban (tudom kissé furán hangzik), ami gazdag ellenessé tette Deant. Így várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszett. Semmi probléma nem adódott, csak Ashley próbálta megviccelni a fiút. A folytatás hamarabb érkezik mint hinnéd! :D

      Törlés
  4. Szia csajszi <3

    Először is köszönöm az ajánlást! Fantasztikus rész volt:) Az eleje is nagyon tetszett, de a jelenetem vitte a pálmát. Én is többször töprengtem rajta, hogy Dean miért utálja ennyire a gazdagokat, de nem kaptam választ. De sikeresen megleptél. Erre őszintén mondom, hogy nem számítottam. Úgy érzem, hogy ez a történet kezdete.És ekkor felmerült benne a kérdés! Mit művel Lucy Deanel? Mert nem hiszem, hogy csak a halála miatt utálná a gazdagokat!Esetleg egy gazdag ember ölte meg? Mi történt a múltban? lesz visszatekintés a boldog pillanataikban? Nagyon várom a folytatást.
    Puszillak<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nincs mit! Örülök hogy így gondolod! Lucy és Dean tökéletes párost alkottak. Visszatekintés lesz, még hozzá rögtön a kövi fejiben. puszi

      Törlés
  5. Hi, hugicám!
    Wow ez aztàn a jó rèßz!
    Ezek szerint Ashley nem fulladt mge..!
    Szegèny Dean! Jól kiosztotta a porcelán babàt!
    Siess a kövivel, meet kíváncsi vagyok, hogy most mivel fogsz meglapni!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia "nővérkém"!
      köszi :D
      nem fulladt meg nyugi
      igen kiosztotta bár ez nem fog nagyon változtatni a dolgok állásán.
      meglepi lesz bőven. puszi

      Törlés
  6. Szia Lana <3
    Fantasztikus rész lett, mint mindig :D
    Annyira örülök neki, hogy Ashley nem fulladt meg és, hogy csak átverte Aaront. Olyan édesek együtt és remélem még sok ilyen közös pillanatuk lesz. Dean-t nagyon sajnáltam az egész rész alatt. Az elején azért, mert ennyire megromlott a viszonya a húgával, utána a végén azért, mert régen meghalt a barátnője. Kíváncsi vagyok, hogy mi is történt vele. Lana annak ellenére, hogy még mindig csak magával foglalkozik kezd egyre szimpatikusabb karakter lenni. Érdekes volt, hogy milyen jól rátapintott Dean indulatainak az okára. Viszont amit az apjával kapcsolatban gondolt az nagyon nem tetszett. Remélem, hogy az nem hazudott Robert-nek, mert az nem lenne valami jó.
    Siess a frissel, mert már most alig várom :D
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      köszi
      Örülök, hogy örülsz xD
      nem romlott meg a viszonya Ashleyvel csak picit összevesztek. Nem hazudott Robertnek, igazából aligha fog emlékezni leonard a beszélgetésre. puszi

      Törlés
  7. Szia Lana!
    Nem rég bukkantam a blogodra,de azonnal elbűvölt!
    Az eddigi összes rész nagyszerű volt!
    Siess a kövivel,mert kíváncsi vagyok a folytatásra!
    Szia!Dorinda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia dorinda!
      ezt örömmel hallom!
      köszönöm!
      sietek , puszi

      Törlés
  8. Szia csajszim! <3

    Igazán remek rész volt, egyszerűen imádtam. Valahol sejtettem, hogy Dean-t nem fogja hagyni nyugodni a dolog, hogy Ashley ott maradt az Evans házban. Amit Lana mondott az apjáról, az érdekes lehet, kíváncsi vagyok, hogy esetleg Leonard mesterkedik-e a háttérben valami miatt. Dean éa Lana beszélgetése tetszett annak ellenére, hogy elég ellenséges volt, de legalább tudjuk most már, hogy ez azért van, mert Dean teljesen bezárkozik, amiért meghalt a barátnője. Nagyon sajnálom és remélem egy napon majd túl tud lépni a múltjának ezen részén. Várom a folytatást, siess vele!

    Puszillak <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, örülök hogy tetszett. Igen dean barátnője meghalt, amit ő nagyon nehezen emésztett meg. túl fog idővel. puszi

      Törlés
  9. Drága Lana!

    Új olvasód vagyok!:) Beleszerettem a történetedbe. Nagyon eredeti. Tökéletes megfogalmazás,tökéletes fejléc -> TÖKÉLETES BLOG.♥ Nagyon tetszik,hogy Dean minden áron védeni akarja húgát és ahogy törődik a családjával,igazi példaértékű. És ott van a mi kis hősnőnk aki mindenáron elakarja csábítani Dean-t,csak hát az nem is olyan egyszerű,főleg hogy Dean nem igazán szereti a gazdagokat.. De Ashley és Aaron olyan aranyosak együtt,csak ki ne derüljön,hogy Aaron először azért kezdett közeledni Ash felé mert a nővére megkérte. Leonord nagyon nem szimpatikus öntelt tuskónak tűnik nekem. Szerintem a legelső ház amit át fog alakítani az a Roberts lesz,biztos vagyok benne,hogy nem fogja csak úgy ennyiben hagyni.. De legalább kiderül,hogy Dean miért is lett olyan bezárkózott és védelmező.. Csakis azért mert sajnálatos mód meghalt a barátnője. Biztos nehéz lehet ezt feldolgozni.. De talán egy nap majd túl lép ezen a gazdagságon,Lucyn és meglátja Lana-ban az értéket is.. Már nagyon várom a folytatást! Fel is iratkoztam olvasódnak.:) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia!

      ezt örömmel hallom. nagyon szépen köszönöm♥
      Dean családja kitart egymás mellett, és ezt nem lehet megszakítani semmiféle gazdag nőcskének. Leonardot még a maga gyermekei se nagyon kedvelik. nem lesz a legelső a roberts ház, e felől megnyugtathatlak xD
      Dean túljut lucyn idővel, Lana értéke a fiút még annyira nem érdekli. köszi az feliratkozást, puszi

      Törlés